Förlorade min barndomskompis
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 1 månad av .
- Du måste vara inloggad för att svara.
Inga produkter i varukorgen.
Hej. Idag behövdes min bästa kompis sövas ner, och jag har ingen aning hur jag ska hantera det här. Jag vet redan att det inte finns något verkligt sätt att egentligen hantera sörj, men finns det något som hjälpt er? Han var verkligen min bästa kompis. Vi hade tidigare fått rekommendation att söva ner honom men han har så glad och livlig. Det var till och med flera veterinärer som var chockade över att se honom, han var så pigg för sin ålder. Sedan blev han väldigt sjuk, bara på två dagar och allt liv han hade försvann. Jag vet att det var rätt beslut men det ändrar inte hur ont det här gör, speciellt att se sin bästa kompis utan liv. ;(
Vi är så ledsen att du går igenom det här 💔.
Det du känner är helt naturligt, sorgen kommer för att kärleken var så stor. För många hjälper det att tillåta sig att sörja utan att skynda vidare, att minnas det fina ni hade och att prata om honom när det gör som mest ont. Du tog ett kärleksfullt och modigt beslut, även om det känns fruktansvärt just nu. Var snäll mot dig själv. Ladda upp ett fint minne här och om du vill, skriv ner din berättelse med er relation i centrum så publicerar vi den på vår sida. Ta hand om dig fina du. Kramar från Jenny och Susanna på Djurfrid.