Min älskade änglabarn 💔

  • Detta ämne har 3 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 2 månader av Päivi.
  • Författare
    Inlägg
    • G
      Guccipuchi

      Allt gick så fort, från att ha varit frisk och pigg till att plötsligt bli så sjuk och hade bara ytliga, snabba andetag. Jag tog beslut att låte dig somna 2/10-23 Mitt livs svåraste beslut. känner enorm skuld, jag ville hämta dig hos veteränären efter några dagar. Fick panik och kände infall jag hade kunnat gjort mer min älskade gumma 🥺💔 i måndags har det gått 15 veckor och jag bryter ihop varje dag. Jag vet inte hur jag ska kunna leva utan dig min älskade Gucci ❤️ / mamma

    • Djurfrid

      Hej fina du!
      Vi beklagar förlusten av din älskade Gucci. Att låta sitt älskade djur somna in är ett svårt beslut, men det tas av kärlek och omsorg. Det kan vara extra svårt när man inte har haft tid att förbereda sig på vad som komma skall. Det är normalt att känna smärta och sorg och det är viktigt att du låter dig sörja och minnas de fina stunderna ni delade. Gucci kommer alltid att finnas i ditt hjärta och minnena kommer att vara en källa till tröst över tiden. Har du människor omkring dig som du kan prata med?

      Ta hand om dig!

      Kramar från oss på Djurfrid

    • G
      Guccipuchi

      Tack för orden som jag egentligen vet. Jag tog beslutet efter att sett henne hur hon led hela helgen och blev sämre och sämre. 🥺💔

      Jag känner mig så ensam och det känns att ingen förstår mig, så egentligen så har jag ingen att prata med som förstår mig. Min sorg, min smärta och enorm daknad. 💔💔

    • P
      Päivi

      Hej
      Mig hände också allt så snabbt. Min lilla hund blev sämre,,och då tog jag beslutet,,att han inte skulle lida mer. Men jag har såna ångest attacker av den dagen,,som följer mig 😭. 28.11.-23.. Han fick den där sprutan.. Och jag mår inte bra..har sökt hjälpt f min mående..men är så ensam 😞..Har kvar ha and bror,Fiksu,16 år.Papillon. Orolig f han nu också 🤔.Hoppas du u mår bättre 🙏..

  • Du måste vara inloggad för att svara.