Min Doris

  • Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 1 månad av Djurfrid.
  • Författare
    Inlägg
    • M
      Matte

      Förra veckan fick vi ta adjö till vår fina fralla Doris som under en längre tid haft problem och smärtor i ryggen. Hon blev bara 7 år. plötsligt var allt tomt och jag saknar henne så mycket att det gör ont.
      Hur ska jag kunna komma över detta? Hon var inte bara ett husdjur för mig, hon var min vän, min följeslagare och hon kom in i mitt liv när jag behövde henne som mest, precis efter en tung tid.
      Hon var den som tröstade mig när jag var nere, den som fick mig att skratta med sina busigheter, den som gav mig hopp när jag kände mig nere, fick mig att gå ut nät jag bara ville dra ett täcke över mig. Aldrig mer utsätta mig för denna smärta.
      Saaakanar dig älskade Doris.

    • Djurfrid

      .

    • Djurfrid

      Hej!
      Beklagar sorgen!
      Det låter som att du har haft en mycket speciell och nära relation till din fina Doris. Det är helt normalt att känna sig överväldigad av sorg och saknad efter att ha förlorat någon som varit en sådan viktig del av ens liv.

      Kom ihåg att det är helt okej att söka stöd från andra som förstår din sorg. Oavsett om det är vänner, familj eller kontakta vårdcentralen om sorgen blir övermäktig. Att prata om dina känslor kan vara till stor hjälp när du försöker hantera din förlust.

      Din kärlek till Doris kommer alltid att vara en del av ditt liv, och ingenting kan ta bort de fina ögonblicken ni delade tillsammans.

      Ta hand om dig,
      kram Djurfrid

  • Du måste vara inloggad för att svara.