Nu har du somnat in

  • Detta ämne har 4 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast 10 månader av Frida.
  • Författare
    Inlägg
    • M
      Matte

      Jag är så sjukt ledsen. Mitt allt fick somna in igår och det enda jag kan tänka på är din underbara blick, varma päls och alla gånger du har stöttat mig när jag har varit nere och behövt en vän. Jag kan inte fatta att du är borta och allt känns så tomt även om jag vet att du led din sista tid och att det var rätt beslut att du skulle somna in. Jag älskar dig mest i hela välden min underbara vän

    • M
      Molive

      Kärlek <3 <3 <3 Vet själv hur svårt det är.

    • M
      Mikke

      Känner med dig. Det är så tungt! Fick själv ta bort vår Laban i höstas och funderar på att köpa ny hund, men det känns så himla fel. Hur ska vi göra?

    • L
      Lillmatte

      Ohhh, så jobbigt! Det är ett svårt beslut. Vår hund är gammal nu, 15 år. Han är fortfarande pigg och glad, fast han ser och hör väldigt dåligt. Vi funderar faktiskt på att köpa en hund till nu innan han går bort. Tror att det blir lättare när den hemska dagen kommer, men känner mig hemskt osäker….

    • F
      Frida

      Hej Matte,
      Ville bara säga att jag vet hur du känner och hoppas du mår lite bättre nu när tiden har gått lite. Det är så hemskt att mista sitt djur, ens fina vän. Hur mycket de betyder för en. Man kan inte förstå hur nära de kommer en och att de tillslut betyder så otroligt mycket för en. Det känns så orättvist… kram och hoppas att du snart kan börja le åt de fina minnena av din vän.

  • Du måste vara inloggad för att svara.